SiOL.net
|
nedelja, 24. oktober 2010 ob 12:39 |
Ljubljana - Coca-Cola, Milka in Argeta so najmočnejše znamke široke potrošnje na območju nekdanje Jugoslavije
|
|
Dnevnik
|
nedelja, 24. oktober 2010 ob 10:55 |
Coca-Cola, Milka in Argeta so najmočnejše znamke široke potrošnje na območju nekdanje Jugoslavije. Med slovenskimi znamkami so se poleg Argete najvišje uvrstili še robčki Paloma, in sicer...
|
|
Finance
|
petek, 22. oktober 2010 ob 11:52 |
Med prvimi petimi znamkami se je Argeta uvrstila na tretje, Paloma pa na četrto mesto
|
|
zurnal24.si
|
četrtek, 21. oktober 2010 ob 16:32 |
Coca Cola, Milka in Argeta so tri najmočnejše znamke na trgu držav nekdanje Jugoslavije, ki ima skupno kar 22 milijonov potrošnikov, kaže...
|
|
Večer
|
četrtek, 23. september 2010 ob 00:10 |
Komunikacijska akcija znamke Argeta Junior je prejela bronasto priznanje Euro Effie, evropsko nagrado za učinkovito komuniciranje. Celovita akcija je nastala v sodelovanju Droge Kolinske in agencije...
|
|
Finance
|
torek, 21. september 2010 ob 22:30 |
Nespremenjena ideja trženjske znamke Argeta omogoča nepretrganost upravljanja, vse drugo se spreminja
|
|
Finance
|
torek, 21. september 2010 ob 22:30 |
Znamka Argeta ima v prihodkih Droga Kolinske blizu 20-odstotni delež. Letošnja prodaja v osmih mesecih je večja od lanske v istem obdobju
|
|
|
|
<< Začetek < Nazaj 51 52 53 54 55 Naprej > Konec >>
|